上門寵物美容 – IPTGA – 國際寵物美容治療學院 – Pet Pet Group

上門寵物美容

Share
由 IPTGA 和 APGA 學院聯合營辦的專業 上門寵物美容課程,為您創建上門寵物美容事業奠定扎實的基礎,發展興趣,自己收入自己話事。我們將會提供家用場地實戰練習,模擬實際上門服務的環境;專業和優質的寵物美容課程設計及教學,現今市場極需上門寵物美容師,利用線上資源獲得穩定客源,直接上門服務, 是寵物美容行業發展之趨勢。

當進入一個行業,我哋首先會去了解呢個行業所需嘅技能,所以小編為解大家疑惑,通過訪問寵物美容師Kendiane,希望大家能夠從各方面認識上門寵物美容呢個行業!上門寵物美容係受大家歡迎嘅行業,好多寵主為避免各種不便而選擇上門寵物美容師,既然作為一門既穩定又賺錢嘅技能,唔同方面會有邊d考慮呢...現今寵物美容市場對上門寵物美容師嘅需求逐步增加,利用線上資源獲得穩定客源,直接上門服務,係自己收入自己話事嘅一門職業。

 
 
 
 

寵物美容究竟有咩魔力,令到咁多人都投入呢個行業呢?今次我哋有幸邀請到專業嘅寵物美容師GiGi,同大家再分享下佢喺寵物美容行業嘅經歷同諗法,事不宜遲,我哋一齊睇片。

 
 
 
 
 
 
Share